12 stycznia 2022

Czytaj z Albikiem

 


Słyszeliście o Albiku? Sama byłam na początku do tego dość sceptycznie nastawiona, ale popytałam, posprawdzałam i mamy i my :D

Co to w ogóle jest Albik? To mówiące pióro, dzięki któremu możemy odczytać treści zakodowane w specjalnie do tego przygotowanych książkach… Na początku zatem najlepiej kupić zestaw, czyli wybraną książkę z piórem. W takim zestawie znajduje się także ładowarka do pióra.

My mamy jak na razie 3 książki – „Język angielski”, „Wszechświat” i „Atlas Świata”. Jeśli chodzi o angielski to bardzo pozytywnie jestem zaskoczona. Zakodowanych jest bardzo dużo treści – są to nazwy przedmiotów, ale również dialogi i piosenki. To co najbardziej lubi mój przedszkolak to quizy, które są rozdzielone na 3 poziomy. Bardzo chętnie powtarza słówka i całe zdania. Jeśli zależy Wam na angielskim u swoich dzieci to Albik będzie zdecydowanie strzałem w dziesiątkę. Wiem, że nie jest to tanie, ale będzie służyć długo – na pewno spodoba się przedszkolakom, jak i uczniom szkoły podstawowej. Te książki naprawdę wciągają i mój przedszkolak codziennie je „czyta”.

Jeśli chodzi o języki to wiem, że z serii „Czytaj z Albikiem” są jeszcze słowniki: języka angielskiego i języka niemieckiego, a także nowa seria Tolki, czyli wyłącznie w języku angielskim – „Animal Kingdoms” i „My first colours and shapes”. Kiedy będziemy poszerzać naszą „albikową biblioteczkę” to na pewno w pierwszej kolejności o te pozycje.

Z polskich książek mamy także jak już wspomniałam „Wszechświat” oraz „Atlas świata” i również są rewelacyjne <3 W ofercie Albika jest dostępnych również wiele innych książek, a także memory i puzzle. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz