30 października 2021

Rowley przedstawia: Strasznie straszne opowieści

 


Pisałam Wam już, że Cwaniaczka UWIELBIAM. Napisałam już o tym post TUTAJ. Pora na przedstawienie Wam kolejnej książki Jeffa Kinneya pod tytułem „Rowley przedstawia: Strasznie straszne opowieści”. Książka została wydana nakładem wydawnictwa Nasza Księgarnia.

To idealna książka na Halloween :D Tak wiem… Już dawno nie jestem dzieckiem ani nastolatką, ale uwierzcie mi – książki Jeffa Kinneya można czytać w każdym wieku. Gwarantuję, że boki ze śmiechu zrywać będziecie :D

W książce tej znajdziecie zbiór krótkich opowiadań dotyczących szkieletorów, wilkołaków, zombiaków i tak dalej. Te opowiadania to: „Przemiana”, „Żartowniś”, „Druch Duch”, „Gryzoń”, „Ludzka głowa”, „Skaner”, „Piwnica”, „Drzemka”, „Plama”, „Mumia”, „Projekt naukowy”, ”Szafka na leki”, „Inwazja” oraz „Demon”. Wszystkie z tych historii są świetne i ciężko wybrać jedną najfajniejszą :]

Przeczytałam już wszystkie książki o Cwaniaczku i dwie o Rowleyu (jego najlepszym przyjacielu), ale jest dobra wiadomość – nie czytałam jeszcze: „Teraz Rowley. Ahoj, przygodo!” :D :P

 


Jak zaczyna się ta książka? Oto wstęp:

„DO CZYTELNIKÓW!

BUU! Przestraszyliście się?

Jeśli tak, to może powinniście odłożyć tę książkę i poszukać jakiejś innej, mniej przerażającej. Jest dużo dobrych książek o szczeniaczkach, jednorożcach i różnych miłych stworzonkach. To historie odpowiednie dla tych z was, którzy nie są jeszcze gotowi na strasznie straszne opowieści.

Jeśli jednak lubicie czytać o szkieletorach, zombiakach i ludzkich głowach, wczołgajcie się pod kołdrę i odwróćcie kartkę.

Aha, jak zrobi się zbyt upiornie, zawsze możecie spać w łóżku rodziców. Tylko nie mówicie mamie i tacie, dlaczego macie stracha. Nie chcę, żeby się na mnie wściekli.”


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz