31 sierpnia 2021

A to Cwaniaczek!

 


Znacie Cwaniaczka? Na pewno nie jednego, ale tego to już koniecznie musicie poznać… :]

Mowa o Gregorym Heffley’u, czyli głównym bohaterze powieści Jeffa Kinneya. Dlaczego warto go poznać? Greg i jego zwariowana rodzinka ZAWSZE będą w stanie poprawić Wam humor. Czytając te powieści można się dosłownie „popłakać ze śmiechu”. A te ilustracje…. Majstersztyk :] Uwierzcie mi na słowo, że to książki nie tylko dla nastolatków :]

Całkiem niedawno wydana została kolejna część „Dziennika Cwaniaczka” (wydawnictwo Nasza Księgarnia), a mianowicie „Zupełne dno”. Heffleyowie wyruszają na wakacje kamperem… - możecie sobie wyobrazić co się dzieje :] Ta część na pewno Was nie zawiedzie! Jest świetna i nie można się od niej oderwać! Ja już z niecierpliwością czekam na kolejne przygody Cwaniaczka i jego rodzinki :]

W serii „Dziennika Cwaniaczka” wydanych zostało już w sumie 15 książek. Są to: „Dziennik Cwaniaczka”, „Rodrick rządzi”, „Szczyt wszystkiego”, „Ubaw po pachy”, „Przykra prawda”, „Biała gorączka”, „Trzeci do pary”, „Zezowate szczęście”, „Droga przez mękę”,  „Stara bieda”, „Ryzyk-fizyk”, „No to lecimy”, „Jak po lodzie”, „Totalna demolka” no i oczywiście najnowsza, o której już była mowa, czyli „Zupełne dno””. Ja jeszcze mam „Dziennik Rowleya. Zapiski chłopca o złotym sercu”, który też oczywiście polecam. Wydane zostały także: „Dziennik cwaniaczka. Zrób to sam!” oraz „Kalendarz szkolny cwaniaczka”.

Ciężko wybrać najlepsze książki z tej serii, ale moje tzw. „top of the top” to: „Droga przez mękę”, „Trzeci do pary” i „Totalna demolka” :]




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz