6 kwietnia 2021

Matematyczny Ogród Krakowian

 

Kolejny park kieszonkowy, który chciałabym Wam pokazać to Matematyczny Ogród Krakowian. Znajduje się on w dzielnicy Swoszowice, a jego dokładny adres to Kłuszyńska – naprzeciwko Szkoły Podstawowej nr 134.

O parkach kieszonkowych i projekcie ZZM „Ogrody Krakowian” pisałam już na blogu. Do tej pory na blogu opublikowałam dwa wpisy na ich temat, a mianowicie: Ogród Teatralny w Krakowie Nowej Hucie oraz Ogród Chwastowy w Krakowie.

Matematyczny Ogród Krakowian to mianowicie trzeci park kieszonkowy, który odwiedziłam. Jak sama nazwa wskazuje jest on naprawdę miniaturowy i wydaje się być nawet mniejszym od reszty. Niemniej jednak myślę, że wart odwiedzenia, ALE być może w połączeniu z innymi atrakcjami w Swoszowicach, o których już też pisałam. Zerknijcie na wpis: Uzdrowisko w Krakowie Swoszowicach.

Wracając do Matematycznego Ogrodu Krakowian to znajduje się tutaj ażurowy domek (niestety wymaga naprawy), ścianka z tablicą, stoły i krzesła. My wzięliśmy na szczęście piłkę i kredę więc spędziliśmy tutaj aktywny czas :] Co więcej, było fajnie, bo nie było tu zupełnie nikogo oprócz nas i to w weekend! Myślę jednak, że z tego miejsca korzystają głównie uczniowie z pobliskiej szkoły podstawowej. Mnie osobiście najbardziej zachwyciły krokusy <3

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz