23 kwietnia 2017

Dziewczyna z pociągu


Jazda pociągiem już nigdy nie będzie taka sama… gdy sięgniecie po tę książkę. „Dziewczyna z pociągu” autorstwa brytyjskiej pisarki Pauli Hawkins (wydawnictwo Świat Książki) szybko podbiła serca czytelników i błyskawicznie wskoczyła na listę bestsellerów dziennika New York Times nie ustępując z tej pozycji przez ponad 14 tygodni. 




Jako że lubimy thrillery, a dobre thrillery tym bardziej, sięgnęłyśmy po tą pozycję, by sprawdzić na czym polega jej fenomen. Fabuła powieści opowiada o Rachel, trzydziestoletniej mieszkance Londynu, która codziennie rano wsiada do pociągu i z jego okien przygląda się lokatorom domu przy torach. W końcu zaczynają dziać się dziwne rzeczy, a Rachel staje się jedynym świadkiem… Nic więcej nie zdradzimy ;) Przeczytajcie sami… Nas odrobinę ta książka zawiodła, a może po prostu nastawiłyśmy się coś dużo bardziej mocniejszego… Ehhh… A jeśli jesteście bardziej fanami kina niż literatury to przypominamy, że wytwórnia DreamWorks wykupiła prawa do ekranizacji książki i powstał film pod tym samym tytułem w którym główną rolę odgrywa doskonała aktorka Emily Blunt.



3 komentarze:

  1. Miałam bardzo podobne odczucia. Książka fajna ale trochę przereklamowana.

    http://chicandtasty.com/kultura/dziewczyna-z-pociagu/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! I potwierdzamy - pociąg to jedno z lepszych miejsc na czytanie książek ;)

      Usuń
  2. Mi się "Dziewczyna w pociągu" nawet podobała, może bez wielkich rewelacji, ale czytało mi się ją dobrze. Natomiast z kolejną książką autorki "Zapisane w wodzie" mam problem, przeczytałam 80 stron i utknęłam;)
    https://slonecznastronazycia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń