29 stycznia 2022

Spacer Bulwarem Wołyńskim w Krakowie

 


Dzisiaj chciałabym Was zachęcić na spacer po Bulwarze Wołyńskim w Krakowie.

Bulwar Wołyński to część Bulwarów Wiślanych, który znajduje się na prawym brzegu Wisły, a dokładniej jest to fragment od Mostu Grunwaldzkiego do ujścia rzeki Wilgi. Ja bardzo lubię tę część bulwarów nad Wisłą <3 Dlaczego? Bo można tu złapać mnóstwo fajnych kadrów :)

Co się zatem znajduje przy Bulwarze Wołyńskim?

1. Cracow Eye, czyli krakowskie koło widokowe – my już mieliśmy okazję się nim przejechać, a więcej zdjęć z samej góry znajdziecie W TYM POŚCIE.

2. Balon widokowy – to również jedna z najpopularniejszych atrakcji w Krakowie. Często z mojego balkonu widzę balon w górze, ale jeszcze nie miałam śmiałości, żeby skorzystać z tego lotu…

3. Wesołe miasteczko – największa atrakcja dla najmłodszych. Teraz jeszcze w styczniu wszystko jest w motywie świątecznym.

4. Hala Forum – jedno z najbardziej modnych miejsc gastronomicznych w Krakowie.

5. Resturacja Pino River – jest to restauracja na wodzie. Jeszcze tutaj nie byłam, ale myślę, że wiosną i latem ta miejscówka będzie na pewno mocno oblegana :)

6. New Port Hotel – hotel na wodzie. Wow! Zacytuję mojego syna: "Szkoda, że nie mieszkamy w Warszawie, bo wtedy moglibyśmy przyjechać do Krakowa i wynająć pokoj w takim hotelu" :D 

7. Mural Lajkonika i Smoka Wawelskiego – jest świetny i jeszcze na Instagramie go nie widziałam ;)

Natomiast dalej, jak miniecie mural i przejdziecie przez Most Retmański to dojdziecie do Plant im. Floriana Nowackiego, gdzie znajduje się nowy „rybi plac zabaw”. Ale o tym miejscu napiszę jeszcze kiedyś indziej!

 









































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz