3 stycznia 2022

Dobble


Pod koniec zeszłego roku założyłam na blogu zakładkę GRY. Do wcześniejszych recenzji dokładam zatem kolejną. Tym razem jest ona o Dobble od wydawnictwa Rebel.



No cóż… Przez okres świąteczno-noworoczny zagrałam w tę grę chyba ze 100 razy, jak nie więcej… :D Prezent idealny - dla mojego dziecka dodajmy :D Gra totalnie mnie wciągnęła… Jak to możliwe, że ja nie znałam jej wcześniej? Hahaha… Mój syn mnie jednak zaskoczył, bo znał tę grę już z przedszkola.

Nasza wersja gry Dobble jest ze zwierzętami, a musicie wiedzieć, że są różne jej wersje. Co fajne moim zdaniem to jeśli chcecie wejść na wyższy poziom można w tę grę grać również po angielsku bądź w każdym innym języku :] Co więcej, nieduży format tej gry (karty znajdują się bowiem w metalowym niedużym pudełku) sprawia, że jest to idealna rzecz do zabrania na wyjazd. Moim zdaniem jest to również świetny pomysł na grę w trakcie imprezy :] Gra dedykowana jest dla osób od 6. roku życia, ale mój 5-latek też daje sobie radę :) Jest to gra na spostrzegawczość.

W pudełku znajduje się 55 kart (na których znajduje się po 8 obrazków) oraz instrukcja. Na dwóch dowolnych kartach zawsze znajduje się dokładnie  jeden wspólny symbol. Głównym zadaniem jest go znaleźć, a grać można aż na 5 różnych sposobów:

1. Wieża

2. Studnia

3. Parzy!

4. Zatruty podarunek

5. Trojaczki

Dokładne instrukcje znajdziecie w zasadach dołączonych do gry J


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz