1 września 2017

Hotel Tatra – Zakopane


Najwyżej położony hotel w Zakopanem... Brzmi fajnie, nieprawdaż? :] 

Nazwa: Hotel Tatra
Gdzie? Zakopane, ul. Cyrhla 34

Plusy:

- ze względu na swoje położenie rozpościera się stąd fantastyczny widok na Tatry ALE nie wiem na 100 % czy wszystkie pokoje mają widok na góry. Niemniej jednak ja 2 razy byłam w tym hotelu i zawsze miałam fantastyczny widok;
- bardzo cihe i spokojne otoczenie;
- pokoje typu: standard, comfort, comfort plus oraz premium;
- bardzo dobre śniadania;
- bardzo przyjemna strefa basenowa: duży basen z hydromasażem, płytki basenik dla najmłodszych, dwa duże jacuzzi,
- kącik zabaw dla dzieci w hotelu;
- zewnętrzny plac zabaw;
- zewnętrzne boisko do siatkówki;
- strefa rozrywkowa: kręgielnia i bilard oraz dwa drink bary;
- solarium i siłownia;
- duży bezpłatny parking;
- czajnik w pokoju;
- dobrze działający Internet.

Minusy:

- dość daleko do centrum Zakopanego – najlepiej podjechać autem, a pod hotelem jest również autobus ALE osobiście nie wydaje mi się to akurat dużym minusem…;


Moja ocena: 4.5/5 


































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz