19 listopada 2016

10 najlepszych cytatów podróżniczych


Mamy nadzieję, że te cytaty podróżnicze zainspirują Was do odbycia kolejnej wycieczki… No to ruszamy…
  • „Kochać to chcieć przemierzyć świat we dwoje, po to, by nie było miejsca na ziemi wolnego od wspólnych wspomnień.” Ernest Hemingway
  • „Wszak istnieje coś takiego jak zarażenie podróżą i jest to rodzaj choroby w gruncie rzeczy nieuleczalnej.” Ryszard Kapuściński
  •  „Świat jest książką i ci, którzy nie podróżują, czytają tylko jedną stronę.” Św. Augustyn




  •  „Znów na chodniku piętrzył się stos naszych wysłużonych walizek, czekała nas jeszcze dalsza droga.” Jacek Kerouac
  • „Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś. Więc odwiąż liny, opuść bezpieczną przystań. Złap w żagle pomyślne wiatry. Podróżuj, śnij, odkrywaj.” Mark Twain
  • „Podróże to jedyna rzecz na którą wydajemy pieniądze a stajemy się bogatsi.” Anonim




  •     „Podróż jest jak małżeństwo. Podstawowym błędem jest myślenie, że możesz ją kontrolować.” John Steinback
  •             „Podróżować to żyć.” Hans Christian Andersen
  •       „Nie mów mi, jak bardzo jesteś wykształcony, powiedz mi jak dużo podróżowałeś” Mahomet
  •       „Nie byłam wszędzie, ale mam to na liście.” Susan Sontag


2 komentarze:

  1. Piękne cytaty. Ostatnio zaczęłam spisywać wszystkie, które przez lata zgromadziłam gdzieś w różnych notesach. Oto ten jeden z najlepszych, ukazujących niezmienną prawdę. “Podróż nie zaczyna się w momencie, kiedy ruszamy w drogę i nie kończy, kiedy dotarliśmy do mety. W rzeczywistości zaczyna się dużo wcześniej i praktycznie nie kończy się nigdy, bo taśma pamięci kręci się w nas dalej, mimo że fizycznie dawno już nie ruszamy się z miejsca”. (R. Kapuściński). Jeżeli szukasz chcesz rozszerzyć swój wpis o podobne cytaty, to zapraszam Cię na moją stronę: https://violaandtheworld.com/cytaty-i-mysli-podroznicze/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się! Świetny cytat :) Zapraszam na moje inne posty podróżnicze :]

    OdpowiedzUsuń